BLOGG-OSKULDEN.
jag har haft en blogg förut, eller vad man nu ska kalla det.
Publicerade väl cirkus 3 inlägg och var bara en allmänt rebellisk bitterfitta.
(det där sista har nog taggat ner sig en LITEN aning åtminstone..)

Nu sitter jag här och har en helt ny blogg. oj!
Vad fan vill jag med denna nu då? tja du, det återstår att se I guess.
Jag tror att jag har en så ointressant vardag, att den t.o.m. kan bli intressant!
Eftersom jag inte gör annat än att jobba och titta på film, så uppskattar jag dom små små sakerna som förgyller vardagen.
med andra ord; man behöver inte ha en fullspäckad agenda för att livet ska vara intressant.



Nu svajade jag nog ett steg åt sidan, så med risk för att inte verka alltför flummig så tänkte jag berätta om mig själv.
Jag kallas oftast för Mad, eller rättare sagt är det ett rent önsketänkande.
Bor i en inskränkt skvaller-håla utanför Karlskrona och tog studenten i år. Gick för övrigt foto på Medieprogrammet.
Mina intressen är att fotografera, titta på film, umgås när folk har tid med mig och att lyssna på musik.
--> just nu: Johnny Cash, The Kinks, Connie Francis, The Who & The Hives.
Musik betyder oerhört mycket för mig. När jag inte lyssnar på 60's och britpop så spelar jag cello & sjunger.

Jobbet kan man nog inte kalla för intresse, men det tar upp en stor del av min vardag.
bra för plånboken, dåligt för det sociala. Eller nja, jag har väldigt livfulla arbetskamrater ändå.
Får jag en lördag över så går jag gärna ut på puben -Mad going crazy on the dancefloor ey!
Jag har en helt normal svensson-familj, i alla fall på pappret s'att säga.
Syskonen bor i världens bästa stad -Göteborg
och jag är helt såld på Premier light-cola och frukt.

skulle jag beskriva mig själv med 5 ord: ödmjuk, sprallig, gosig, filosofisk och uttrycksfull.

Yes, jag klarade det!




Idag är jag dundersjuk. piss-skit & helvete!
Jag och päronen som ska åka till Göteborg om ett par timmar, ska vara där till söndag.
Förhoppningsvist kan jag vila upp mig rejält där uppe, jag har bannemig inte råd att vara sjuk =/
Det är helt jättekonstigt att en stad så långt hemifrån kan kännas som hemma!
Göteborg är helt jävla amazing. Bra människor, underbar miljö och allmänt jättebra.
Det ska bli obeskrivligt skönt att åka iväg från deprimerade Karlskrona. hurra!

Dags att spackla sig och styra upp lockarna.
Hörs efter helgen!

//Mad