Sammanfattning av sommaren 08.
  • Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
    ätit sushi, varit nykter, spenderat hela 7 timmar i parken (fullt möjligt med fint sällskap!), gått nattpromenader ensam och lyssnat på morgonpasset i P3.
  • Dog någon som stod dig nära?
    inte jättenära. men en mentor/mattelärare från högstadiet.
  • Vilka länder besökte du?
    bara Sverige tyvärr.
  • Är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
    lov.
  • Vilket/vilka datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
    förutom när jag började och slutade på sommarjobbet, så kommer jag bara ihåg datum då det har hänt jobbiga grejer.
  • Största misstaget?
    jag vet faktiskt inte. jag hade nog kommit ihåg om det var något stort.
  • Har du varit sjuk eller skadat dig?
    varken det ena eller det andra, hallelujah!
  • Bästa köpet?
    mitt nya långzooms-objektiv och mina second hand-kläder.
  • Vad spenderade du mest pengar på?
    kläder, Ben&Jerrys, Subway, Body Shop och mörk choklad.
  • Gjorde någonting dig riktigt glad?
    ja, massor.
  • Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
    Lars Winnerbäck - Om du lämnade mig nu
    Lars Winnerbäck - Tidvis
    Regina Spektor - The call
    Mando Diao - You don't understand me
    Mando Diao - You can't steal my love
    The Jam - Every little bit hurts
    The Jam - Town called Malice
    Bob Dylan - I want you
    Miss Li - Oh boy
  • Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
    ledsnare.

  • Vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?
    rest till några nära vänner som bor utanför Blekinge.
  • Vad önskar du att du gjort mindre?
    jag vet faktiskt inte.
  • Hur tillbringade du midsommarafton?
    hemma med familjen + respektive och några i släkten. supernajs!
  • Blev du kär i sommar?
    nej.
  • Favoritprogram på tv?
    hm, jag har knappt tittat på tv alls i sommar.
  • Bästa boken du läste i sommar?
    jag har dessvärre inte läst någon bok.
  • Största musikaliska upptäckten?
    The Move och Regina Spektor. Sedan finns det vissa grupper jag inte lyssnat lika mycket på förut som jag gör just nu. Som t.ex. Oasis, The Jam, Bob Dylan och Sopie Zelmani.
  • Något du önskade och fick?
    ett sommarjobb, en GRYM Karlskrona-konsert med Lars Winnerbäck och en arbetsintervju förra veckan.
  • Något du önskade dig men inte fick?
    en sommar full med kärlek, lycka, bad, grillkvällar och turer med familjens båt.
  • Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
    jag har inte haft något lov.

  • Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
    det finns det alltid.

  • Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
    jag har ju sommarjobbat så jag har mest haft rock och sandaler på mig. men annars vet jag inte. 60s/mods, alltså ingen större skillnad från innan sommaren förutom att jag har klippt håret kort.

  • Vad fick dig att må bra?
    underbara arbetskamrater, stöd från familj och vänner, musik och nyhterhet.

  • Vem saknade du?
    oj. tre nära vänner som bor utanför Blekinge.

  • De bästa nya människor du träffade?
    två arbetskamrater, varav den ena och jag har blivit riktigt nära vänner. Alltså, M, som jag umgicks med i förgår. Och en kompis killkompis som jag träffade på en födelsedagsfest. Vi har också blivit rätt nära vänner.

  • Sommarens sötaste?
    många.

  • Sommarens hetaste?
    många.

  • Sommarens kärlek?
    nej.

  • Sommarens besvikelse?
    ett väldigt komplicerat och rörigt breaking-up, det trista vädret, att jag inte kunde åka till West Coast Riot i Göteborg och att jag inte hade pengar till att åka på Hultsfredsfestivalen för att se The Hives.
#1 - Anna

nej de lät inte konstigt... jag som tycker jag ser så förbannat jäkla tråkig ut på mina outfit bilder så det där värmde! :)