Sister Disco tvåtusenåtta.
Jahaja, då är snart detta året slut.
Och då känner jag att det skulle vara fint att titta tillbaka på året som har gått.
Jag hade faktiskt börjat på en slags nyårskrönika för ett tag sedan, men har nu insett att jag inte orkar.
Det finns händelser under detta året som jag inte vill minnas just nu, så varför tvinga sig själv?
Dessutom om ni vill läsa om mitt år, så är det bara att bläddra tillbaka,
bloggen har ju faktiskt funnits sedan november tvåtusensju.

Sånt här tycker jag är roligt att titta på hos andra bloggare,
därför gör jag likadant.
Såhär har jag, Madeleine, sett ut under året tvåtusen åtta.



Januari.





Februari.





Mars.





April.





Maj.





Juni.


Det var nog när jag tog denna bild, som jag insåg att jag ville klippa frisyren nedan.


Och det är utan tvekan det bästa jag har gjort med mitt hår.
Både för hårets hälsa och för utseendet.






Juli.







Augusti.






September.





Oktober.



Efter att kappan blev köpt från Tradera, lika så portföljen,
så kände jag mig som världens finaste arbetare. Ha ha.





November.


Jag köpte världens finaste nattlinne, med en lika fin kappa till.





December.


#1 - Niclas

Skriv krönikan!

#2 - Sister Disco

sv till Niclas:

Tyvärr kommer jag icke att göra det,

men jag ska fixa en annan grej lite senare om mitt tvåtusenåtta.