En grymt soft dag.
Jag har faktiskt inte alls mycket att säga om denna dag. Det har gått bra på jobbet och tiden har gått fort, precis som alla andra jobbdagar denna vecka. Det är skönt. Efter jobbet träffade jag en tjejkompis inne i stan. Först satt vi med några vänner och rökte vattenpipa i parken en stund (alldeles för längesedan jag rökte vattenpipa!!!), sedan gick vi en promenad och pratade om allt möjligt. Även om det inte var så länge, så var det schysst och behövligt. Det var nog runt 1½ vecka sedan vi träffades sist. Nåväl, hon är en trevlig och go tjej helt enkelt.

När jag kom hem träffade jag mina föräldrar igen (trodde de skulle komma hem imorgon, men det blev idag). Det var mysigt. De hade haft det bra i götet och så. Sedan har jag sjungt en stund, suttit här och även pratat i telefon. En grymt soft dag, med andra ord. Och jag ska verkligen försöka somna innan 22. Igår somnade jag vid 23-tiden och var död på jobbet, fy sjutton.

Imorgon ska jag och en nyfunnen killkompis fika i stan o.s.v. Det ska bli supernajs. Och jag får skjuts de två milen hem. Det är också supernajs. Hehe.