Helgens:
Helgens låt: The Jam - Afterglow (of your love)
Helgens frisyr: kort mod-bob.
Helgens smink: eyeliner, inte twiggy alltså.
Helgens klädsel: fredags höga jeans + Fred Perry-piké, igår grön/vit randig klänning + skärp och vita strumpbyxor.
Helgens planer: fredags spelade jag in lite sång hos en kompis. Men vi mest planerade låtarna. Igår jobbade jag övertid och umgicks sedan med H. Idag gick jag, mami och papi på Nostalgia Festival i Karlskrona. Massa gamla bilar och båtar.
Helgens vill ha: jag vet inte.
Helgens drog: H.
Helgens tråkigaste: jag och H var trötta.
Helgens finaste: alltid H.
Helgens dricka: vatten och Pepsi Max.
Helgens köp: mörk choklad, Pepsi Max och kulglass.
Helgens mat: kyckling med ris + bearnaise, stekt kött med potatis och, fisk med potatis. och alltid grönsaker givetvis.
Helgens mående: trött men bra!












haha vad varierande...
min profil finns här.