Jag hatar Arbetsförmedlingen.
Ja det gör jag verkligen. Eller gör jag? Jag snarare hatar att jag glömmer bort dem hela tiden. Jag har missat tre möten inom loppet av en månad, jag fattar inte vad som händer med mig. Mötet börjar om en kvart, heja mig! Men jag hade faktiskt kunnat hinna iväg, så jag bara kom fem minuter försent, men då ska väskf** börja krångla så den inte kan stängas. Ett gallskrik senare, pärm som slängts i golvet, så sitter jag här. Jag tror jag har lugnat ner mig nu. Faktiskt.

Sånglektion kl. 10, det ser jag fram emot. Jag är så glad över min utveckling sedan jag började ta sånglektioner för två år sedan. Det är coolt. Nu är det väl bara att fundera på vad man vill göra med rösten? Jag har en liten dröm att starta ett band, men är osäker. Mina planer passar inte för lilla Karlskrona, får nog vänta tills jag flyttar till Göteborg om 1½ år. Hehe.

Just det. H igår. Jag började lipa så fort jag såg honom haha. Snutten.
Nu ska jag gå till bussen. Missar jag även den så lägger jag mig ner i ett dike och sover, jag lovar.




//Mad