Finfin eftermiddag och kväll.
Sicken finfin eftermiddag och kväll det har varit. Jag och en vän tog en välbehövlig fika med en massa prat, glasögon-beslut (för henne) och sällskap en stund av en trevlig killkompis till henne. Även om vi bara träffades runt en timme, så var det jättetrevligt. Som alltid. Jag tycker om henne, mycket.

Danslektionen gick bra och och vi har fått lära oss nya coola moves. Vid ett tillfälle fick vi shaka loss ordentligt, då lärarna chockades oss med en ytterst snabbare låt än vad vi kört förut. Haha, det var galet. Men det gick lika bra som det var kul. (sammanhang?). Dessutom ska vi ha dansfest den 22 nov, med ALLA andra kursgrupper från klubben. Gosh, I can't wait!

Nu är det dags att sova inför en dag med färre planer. Men det gör inget, då jag har 6 timmar och 58 min på mig att njuta av vad DENNA dagen har gett mig.







#1 - Anonym

hamborg ringen =P?

#2 - Sister Disco

sv: haha nejnej. lindy hop!