äta sött på ett sött vis.
create animated gif

när man ska äta sötsaker kan man lika gärna det på ett sött vis tycker jag.
och jag skulle kunna köpa det just för denna lilla underbara burk.








I love the design of this little can.
#1 - mami

Gottegris!



kram på dej!

#2 - ellinor

rösta på mig i den här tävlingen: http://parisaax.blogg.se/2009/august/dom-har-personerna-kan-ni-rosta-pa.html#comment så skulle du vara jätte söt! jag är nummer 12 :)

#3 - jennifer,

söt flicka, söta saker

#4 - jennifer

oh, det ser ut som en såndär påse från hemköp.

har dom börjat med burkar nu med?

#5 - S as in Sofia

Åhh vad fint!

#6 - Moa - En magisk purt til en anan värd

Vad underbart söt den understa bilden är!

#7 - Madeleine

jennifer:

jag köpte burken på Willys,

så jag antar att det är samma märke liksom.

burkarna är finare och mer praktiska än påsarna tycker jag!



Moa:

tack så mycket!