3x France Gall.
Nu ska jag på tjugoårskalas hos en gammal jobbarkompis jag tycker mycket om.
Men innan jag promenerar iväg till bussen, måste jag få bjuda på lite France Gall.
Det behövs ofta tycker jag, och jag hoppas att ni förstår varför.



Cet air-lá.



Nous ne sommes pas des anges.



Sacré Charlemagne.







Im going to a birthday party now.
But before I take on my shoes and walk to the bus,
I want to share some songs by France Gall.

It's often necessary I think and I hope you get why.
#1 - emma

france gall är så fin.

#2 - minaya

Hej där. Söt blogg. Jag tänkte lyssna men din bakgrndsmusik stör lite haha. Får köra youtube istället :-D



/minaya

#3 - anna

Vilken skön dansstil dom hade!

Ha en bra helg!

#4 - Madeleine

sv till minaya:

tack du! det går att pausa musiken faktiskt :)



sv till anna:

eller hur! tack detsamma kära anna.