Jean Shrimpton.
Min pojke och jag småskojade lite häromdagen om det där med "frikort".
Han skulle förmodligen aldrig i livet göra mig illa,
men sådant här är kul att diskutera när både är lika oseriösa.
Och så är jag fruktansvärt nyfiken.

Han har fått en ung Jean Shrimpton som frikort.

© photo: Hulton Archive.





© photo: Stan Meagher.



© photo: Central Press.


...men det gör ingenting, för hon var ju faktiskt fasligt snygg, vacker och fin när hon var ung.
Eller hur?







Me and my boyfriend unserious discussed his "pass" a couple of days ago.
He chosed the young, beautiful, good looking, version of Jean Shrimpton
.
So it's ok.
#1 - mathilda

härligt :D

#2 - Kristina

Vem fick du frikort på då? :)

Jag och Jonathan har gjort likadant haha. Jag har frikort på Paul Walker (skådis) och han på Jessica Alba xD

#3 - Sister Disco

sv till Kristina:

Howlin' Pelle (sångaren) i The Hives och karaktären

Edward Cullen i Twilight :)

Haha my gosh!