une question?
Jag tänkte att eftersom jag har fått en del nya besökare på sista tiden,
så kanske det finns något ni undrar över.
Ni kan fråga mig precis vad ni vill och hur mycket ni vill,
så svarar jag så gott jag kan typ imorgon.

Puss. ♥




uppdatering: jag låter er fråga ett par dagar till.



If there is something you want to ask me,
just go ahead. I will answer like, tomorrow.

update: I let you ask me questions for a couple of more days.
#1 - Ellinor

Viker du eller skrynklar du toalettpapperet när du torkar dig?

#2 - underbaraclara

hujeda mig så fin du är



Jag undrar: vad vill du bli så småningom? Om du får välja helt fritt? Vad är din största dröm? Vem skulle du inte klara dig utan? Vilket är ditt bästa plagg och har du några bilder på hur du/din klädstil såg ut tidigare?



Kram

#3 - Mona

Hejsan!

Jag undrar endast vart du har skaffat din fantastiska svara pike tröja, med rasta färgad krage?

en sådan skulle jag tycka om =o

tack på förhand mvh Mona =)

#4 - Madeleine

sv till Mona:

den köpte jag på Tradera för ett par år sedan.

kolla där!

#5 - carro

åå va snygg :D

#6 - Cornelia

Fin blogg du har!

En fråga..

Vilken är din favorit choklad?

Av marabou sorterna, tex helnöt, dukat, frukt&mandel med fler?



Kram! =)

#7 - Alina

Hoppas du haft en trevlig helg! =)

#8 - Madeleine

sv till carro:

tack så hemskt mycket!



sv till Cornelia:

tackar!

det händer inte ofta att jag köper just Marabou-choklad,

men om det blir så föredrar jag sommar-smagen med små jordgubbs-bitar. den dör man nästan av!

men min favoritchoklad är Premium Hazelnut Nougat (mörk)