fredag i Göteborg.
Igår hade jag minsann inte tid att visa er hur min fredag såg ut,
men den såg ut såhär i alla fall:



första stoppet för dagen var hos fina Linnea, som har hörnan "Mon cheri" i affären Drömma, i Haga.
hon bloggar för övrigt här.









jag gick runt och pillade på alla fina kläder och tipsade om Bess' (brors flickvän) företag.
Linnéa är väldans snäll och dessutom fyller hon år idag, hipp hurra!





jag fikade i sommarsolen med en fin vän en kort stund.
japanskt körsbärste är så ljuvligt, jag tycker om Condeco.



jag kom lite sådär halvsent till studentmottagning nummer ett.


en fin expojkvän och en fin vän.


studentmottagning nummer två!












runt 22-snåret landade jag på Storan där Bess var en av de som hade arrangerat
en modevisning på rockabilly-klubben "7 Sins". jag filmade en massa!


tjusiga damer!



och ungefär såhär såg jag ut!









Bess/Sushila och Patrik -två av tre duktiga designers som arrangerade visningen.


hemskt dåligt kort (jag vill att min systemkamera ska vara lagad NU!),
men här är typ alla modellerna i alla fall.


i backstage pustade alla ut och smuttade lite champagne efter en lyckad modevisning!




efteråt spelade grymma liveband och folk dansade en massa!



när jag hade stängt portdörren bakom mig från Storan
väntade en sen festnatt som bestod av fullproppade krogar, spring på avenyn efter stiliga pojkar
och en massa fetmat innan jag åkte spårvagn hem runt 03:00-tiden.
mina tår är alldeles trasiga och så. men tack för en grymt bra dag och kväll!







I didn't had time to write yesterday, but my Friday looked like this.
Visit the wonderful shop "Mon Cheri" in Haga, cherry tea at Condeco, examination parties,
filming at the fashion show that my brother's girlfriend and a couple more people arranged,
and a lot of party til' I took the tram home to my brother around 3:00.
my toes are hurt but it was a awesome night!
#1 - Natali

alltså deras hår va ju to die for, whaa!

#2 - lisa

åh!

så vackra bilder och underbar dag och den där affären verkar lovely och hon är så fin!



puss fina du

#3 - Madeleine

sv till lisa:

du måste titta in hos Linnea i "Mon Cheri" nästa gång

du är i Göteborg, okej?

puss!