princess Eugene.
Jag bryr mig faktiskt ett dugg om kungligheter och jag har t.o.m. starka åsikter om monarki och så.
Men det var inte det jag skulle prata om nu.
Istället måste jag få visa er den brittiska princessan Eugene som är så förtjusande och vacker,
hon klär sig så himla fint!



lika fint klädda systrar! Beatrice till vänster, Eugene till höger.


















Jag ska om en stund ta vagnen in till centrum och kolla i lite
second hand-affärer vid Järntorget, innan jag ska fika med en vän.
Dagen kommer att fortsätta med studentmottagningar, folköls-häng
och sedan filma på den sena modevisningen på en rockabilly-klubb på Storan.

Vi hörs!





I don't care about royalty and I have strict thoughts about monarchy.
But that's not what Im gonna write about right now.
I just have to show you the british princess Eugene, because she's so very beautiful
and have such a great taste in dressing.

I will soon take the tram downtown and check out some second hand shops around Järntorget,
before I'm gonna take a coffée with a friend.
The rest of the day I will visit some parties for friends who'd taken the upper-secondary final examination,
drink medium strength beer and film the late fashion show that my brother's girlfriend had arranged.
See you!
#1 - Dilan Amin

hejhej :)

Vad gör du denna lördag ?



/ www.mramin.blogg.se