5 saker jag råkar ha mycket av:

rosetter såklart.
utöver de kanske 10 st jag har köpt själv, har jag vunnit 58 st hos
Moa.


skor i olika slags modeller, färger och klackhöjd.
mina föräldrar är glada över att slippa dem i hallen nu, kan jag lova.


korta klänningar i olika färger och mönster.


sjalar man kan knyta runt huvudet eller halsen.


och filmer. jag har alltid älskat film och sist jag räknade hade jag 145 st,
men det var för ett år sedan. tack och lov fick alla plats i ett skåp i lägenheten.



vad samlar ni på eller råkar ha mycket av?




this is what I have a lot of.
bows, shoes, short dresses, scarfs and movies.
what are you collecting or happen to have a lot of?
#1 - Linnsejj

sv; Madeleine

tack söt!



Jag har en himla massa rosetter jag. Sen är min mor också trött på mina skor.

Sen får jag nog tillägga strumpbyxor c:

#2 - Emma

Jag råkar ha för mycket av mössor och baskrar, tomma anteckningsböcker och udda koppar.

Fast jag kan inte få nog av det!

#3 - katrín

jag har väldigt, väldigt många kjolar, skor, koftor och vintageväskor! Jag har också så himla svårt med att slänga gammalt, så jag samlar på mig massor av saker som jag aldrig använder. Till exempel ett par skor jag köpte i en second hand affär. De är röda med rosett längst fram. Jättefina, men alldeles för stora. Den enda anledningen till att jag har dem är för att de är så fina att titta på. Så nu står de i min klädkammare och dammar, tyvärr!

#4 - sofia

men hjäälp så många skoooor, vill oxå ha så många :D

#5 - ina

prickiga sjalar är fantastiska! dalahästar är min grej =)

#6 - R E B E C C A

Man kan väl inte ha för mycket skor, elr kanske ;)

#7 - Em.

Åh, starka ord men jag suger åt mig varenda komplimang! Tusentals tack.



Kärlek

#8 - sabina

Bob Dylan-prylar har jag mycket av, hehe. :)

#9 - Natasha

Fantastiskt fina rosetter och skor!

#10 - Victoria

hmm, ska vi se här om jag kan förklara ordentligt! Du tar alltså och kopierar där det står :"Bädda in" på youtube, sedan när du skall lägga in det på bloggen så lgger du det där så som du brukar göra med vanliga klipp. Men så ändrar du själva "Height" till 25! det finns på två ställen! En gång i början och den gång på slutet! Hoppas det löser sig, min vän!

#11 - Rosie

Det går absolut inte att få för mycket klänningar! Inte ens chans!

(Inte av de andra heller, egentligen, haha!)

puss :*

#12 - freja

va fint.



jag samlar på färgglada strumpbyxor och rosetter med faktiskt. vackra bilder och telefonnummer.

#13 - Madeleine

Emma:

vad fint. men kan inte ha för mycket av någonting, tycker jag!



katrin:

åh okej. ett tips är att lämna in till second hand-butik eller lägga ut på Tradera.

vad är det för storlek på skorna? :)



sofia:

hehe. kolla Tradera vetja!



ina:

åh vad fint.



REBECCA:

såklart inte!



sabina:

det kan jag tänka mig faktiskt.



Natasha:

tack så mycket!



Victoria:

åh, tack så hemskt mycket för hjälpen. kram!



Rosie:

jag kan inte annat än att hålla med dig.

puss <3



freja:

så fint. telefonnummer låter intressant.

#14 - Amanda

hej. jag lånar bilden på rosetterna till ett inlägg i min blogg. hoppas att det är okej. självklart skriver jag att de är du som har tagit bilden. kram!

#15 - Madeleine

Amanda:

det är absolut okej. kram!

#16 - lovisa

jag skulle aldrig sura över att få ha dina skor i min hall, jag skulle snarare vara väldigt smickrad och kanske dessutom bli orolig för att förvandlas till en kleptoman...

#17 - Madeleine

lovisa:

hehe. hoppas att jag får behålla dem.

försvinner de mystiskt vet jag vem jag ska kolla med :)

#18 - Anonym

Jag har också Grease på film! :D