ce soir sera la musique punk.
ikväll ska jag bl.a. på punkspelning för att se brors och en väns band,
det var nog 4 år sedan sist jag såg dem in action, så att säga.
Fistful heter dem.

här är några bilder jag är nöjd med, som jag knäppte förra hösten.
det är min sömmerska-vän som sjunger dessutom:






(någon medlem har dock slutat och några har kommit till sedan dess)





tonight I will go to a punk gig and watch my brother and a friend's band.
it was probably 4 years ago when I last saw them in action, so to speak.
the band is called Fistful.

and here are some pictures I'm satisfied with, that I snapped last fall.
it's my seamstress friend who sings, by the way.
one member have quit since then and some have joined.
#1 - Emma

Hoppas att du hade det roligt!

#2 - Carita

åh, vilka fantastiska bilder!

#3 - Madeleine

Carita:

tack så hemskt mycket!