Den första gång jag såg dig.
okej, nu är jag lite smått nervös och hispig.
men i alla fall, här är det första riktiga filmprojektet jag och några klasskompisar
har gjort i vår kurs Feministiskt Focus på Kvinnofolkhögskolan:



åsikter och tankar mottages tacksamt och så.
puss ♥





this is the first project that me and some classmates have made.
we study feminism, video and so on here in Gothenburg.
opinions and thoughts are greatly appreciated.
kiss ♥
#1 - Längtande.

Kul, duktigt! :)

#2 - Sandra

Jag gillar verkligen detaljerna. Rullandet med tummarna, att någon äter godis, fingerknäpparna. Jag tycker den var riktigt bra.

#3 - lisa

Jätte bra video! Gillar helst alla detaljer! :)

#4 - magdalena

vilken underbar header!

#5 - Hanna

Så vacker! Musiken, de väldigt personliga händerna, teckningen.. Det är roligt att måla sådana teckningar, man vet aldrig riktigt hur det blir i slutet. Samma med fortsättningssagor, de är så fina.

#6 - Madeleine

Längtande:

tack!



Sandra, lisa:

tack för responsen!



magdalena:

vad fint, tack.



Hanna:

vilken bra respons, tack så hemskt mycket.

nej precis, man vet aldrig hur det blir,

vilket är det fina.