jag & min kompis.
när man saknar inspiration till att fota, så kan man ju titta på andras alster.
en vän tipsade mig om Evelina's fotoblogg:















helt fantastiskt.
jag älskar att ljuset är anpassat efter motivet, kompositionerna,
hur varje bild förmedlar en viss känsla, att det känns både rått, stilrent och vackert på samma gång.
kika in hos henne här. på en gång vetja!


förresten, har ni några tips om andra fina fotobloggar?






when you have lack of inspiration to photograph, you look at other people's works.
a friend tipped me about a photo blog by Evelina.

the photos is absolutely fantastic.
I love that the light is aligned with the subject, the compositions,
how each picture conveys a certain feeling, it feels both raw, stylish and beautiful at the same time.

visit her blog here. and now of course!
#1 - Rebecka

Puss på att du kallar mig för vän :*

Jag är totalkär i hennes blogg. Och kvinnomärkestatueringen på skuldran. Åh.

#2 - lisa

Åh vackert!

#3 - Lovis

Du har sannerligen en finfin blogg :)

#4 - Emma

hennes andra blogg borde du också läsa; http://ttt-truth.blogspot.com



sen http://kosntbok.blogspot.com och http://fjuk.blogspot.com

#5 - carita

en av mina absoluta favoritbloggar, så himla fin.

#6 - jennifer,

hon är MAKALÖST duktig, verkligen

#7 - Madeleine

Rebecka:

klart jag kallar dig för det, sötnos.

ja men eller hur, tatueringen känns som pricken över i:et typ.



Lovis:

tack så hemskt mycket!



Emma:

tack för tipsen!



carita:

det kan jag förstå, den är obeskrivligt fin.