en höstig söndag:



vegschnitzel, grönsaksbiffar, sallad, soltorkade tomater, salsasås
och alldeles för mycket dillkrydda.


jag åkte in till ett söndagslugnt centrum.


och fikade länge länge med världens bästaste storebror.
han har flyttat till Haparanda, så vi kommer inte kunna träffas ofta,
därför får vi passa på när han är på besök. ♥




förresten har jag köpt lite nya saker.
ett par nya skor från Din Sko som jag har tittat på länge (nu högsta klackarna i min samling)
och en fantastiskt fin väska från Tradera. den känns väldigt jag, visst?



vad har ni haft för er denna höstiga söndag?






my Sunday looked like this.
vegetarian food,
went to a café with my big brother who lives close to the Finnish border.
by the way, I'd bought some new things lately,
like new shoes and a lovely bag from Tradera.

what have you done this Sunday?
#1 - Jennifer och Linnéa

svar: Åh men tack söta!

#2 - Rebecka

Jag tänkte föreslå att du kunde dammsuga upp dillkryddan, men det är ju inte så värst smart. (Jag tror jag har fått städning på hjärnan efter allt fixande och donande här hemma idag.) Himla snygga skor också!

#3 - Emma

Jag har varit på äventyr till klädkällaren och hittat en mössa och en pyjamas, sedan så har jag suttit i bilen och ätit glass med varm chokladsås från McDonalds, det är något av det godaste!

Kramar

#4 - lisa

Åh vilken fin söndag och väskan passar verkligen dig!

#5 - lisa

åh fin väska! nu cepar bloggen igen när man kommenterar :(

#6 - Madeleine

Rebecka:

det lät minst sagt lite avancerat, men det hade kanske funkat?

fast jag tycker om dill, så det gjorde egentligen inte så mycket.

tack!



Emma:

åh det låter som en lagom söndag. glass på söndagar är fint!

kramar.



lisa:

tackar!