punk, vin och dans dans dans.
det blev en himla bra och fin kväll igår.
jag och Moa hade, som vanligt, en fasligt rolig tvåmanna-förfest,
och den var lite såhär:



efter att ha dansat massor medan golv, väggar och möbler skakade,
så åkte vi till punkspelningen med brors band. den var väldans röjig!
sedan dansade vi vidare på en folktät 60-talsklubb tills klockan var tre.

förresten såg jag ut såhär under kvällen/natten:



jag hade på mig mina nya finaste paisley-mönstrade strumpbyxor.
hur fina som helst, tycker ni inte?

dress, Monki
tights, H&M
shoes, Wedins
necklace / earrings, Glitter
bag / bow, second hand







it was a really wonderful and great evening and night yesterday.
me and the friend whom I live with had a party which was fun and lovely, as always.
then we went to the punk concert with my brother's band, that was crazy!
after that we went to a 60s club were we danced til' 3 am.
#1 - katrín

Åh, din klänning är helt underbar! Vad söt du är i videon va!

#2 - Hanna

Haha, åh. En så charmig gullvideo!

#3 - Emma

Härliga strumpbyxor!

#4 - lisa

Åh du är så fin som vanligt och låter som en fin lördagskväll. jag ska köpa såna där tights kanske, de är fiiina!

#5 - hanna

finblogg:)

#6 - Moa - En magisk purt til en anan värd

haha, vad underbart söta ni är! önksar att jag hade människor som er att festa med!

#7 - Madeleine

katrín:

tack så hemskt mycket!



Hanna:

tack, den blev lite kul sådär.



lisa:

jo den var underbar. gör det, benen blir så fina!



hanna:

tack!



Moa:

tack fina du. men du, det är bara att komma!

#8 - carita

va söta ni är!