shoo-shoo, shoo-shoo, shoo-shoo Sugar Town.

i fredags såg jag ju 500 days of Summer och

det är inte bara filmen som är fantastisk, utan även soundtracket.

de här tre låtarna är några utav de allra bästa tycker jag,

jag lyssnar på dem om och om igen.

 

 

 


 



last Friday I saw 500 days of Summer and
it's not just the film that is great, but also the soundtrack.
these three songs are some of the really best in my opinion,
I listen to them over and over again.

#1 - Mimmi

Jag såg den idag, och oj vad underbar den är! Lyssnar redan på soundtracket på Spotify. Jag blev glad när jag hörde Please Please Please... - den har jag gillat hur länge som helst.

#2 - Hanna

Åh, jag har längtat efter filmen så himla länge, och när soundtracket kom upp på spotify höjdes förväntningarna till max, verkligen! Bara fint så långt örat når, ungefär.

#3 - Madeleine

Mimmi:

men eller hur?

det är en av de bästa soundtracken någonsin

och åh, den låten är så otroligt fin!



Hanna:

så bra och jag håller med dig. iväg med sig och se filmen vetja!

#4 - jennifer,

åh åh åh! jag vill så gärna se...