en frukost.


apelsinjuice, jordgubb/blåbärs-yoghurt med müssli, grov macka med ägg, paprika och majonäs.
vad åt ni till frukost idag?





this was my breakfast today.
orange juice, strawberry/blueberry-yoghurt with müssli,
coarse rye bread with egg, pepper and mayonnaise.
how was your breakfast today?
#1 - katrín

Hmm. Jag åt cookies, haha. Bakade igårkväll och så låg de bara där så jag kunde inte motstå!



svar: Tack så jättemycket! Ja, jag borde nog det! Synd att ett så par fina skor inte används. De är i storlek 37/38 skulle jag tro och jag har storlek 35/36 så det går liksom inte alls även om jag försöker.

#2 - Elvira

Glass med chokladsås. Och en stor potion musik.

#3 - Alicia

HEJJ :D

Fin blogg du har <3

ha en bra kväll<3

#4 - Emma

Mannagrynsgröt med äppelmos och en prickigkorvmacka!

#5 - Jennie

Åhh, äggmacka med majjo är ljuvligt!

Själv åt jag en portion havregrynsgröt med lite sylt (har inga frysta hallon på jobbet, annars har jag alltid det istället - supergott!) och ett kokt ägg.

#6 - lisa

MUMS!



Drack te och åt tre smörgåsar med smör,ost och grönsaker :)

#7 - mami

1 glas vatten 2kopp..kaffe 2smörgåsar med mycket sallad på..

#8 - frida

det där ser typ sjukt gott ut.

#9 - Madeleine

katrin:

åh vad synd. men prydnad är fint det också!

hade det varit 39/40 hade jag frågat om jag hade fått köpa.



Alicia:

tack så mycket!



frida:

det var det också, du borde kanske testa!