ett pennskrin.
häromdagen undrade Sandra vilka fina saker vi har på våra skrivbord.
jag skickade in detta och tänkte att jag även kunde visa er här.



"jag har ett gammalt pennskrin på mitt skrivbord.
det är fiffigt och ganska avskavt, men väldigt fint tycker jag.
det som är ännu finare är att den förmodligen har varit min farfars.
han levde inte när jag föddes, men det känns som att han är med mig ändå.
inte bara när jag sitter och knapprar vid skrivbordet, förstås."






the other day Sandra asked what we have at our desk.
I'd send this and thought that I could also show you here:

"I have an old pencil box at my desk.
it's cleverly and used, but very nice I think.
what's even nicer is that it has probably belonged to my grandfather.
he didn't live when I was born, but it feels like he's with me anyway.
not only when I sit by my desk, of course. "
#1 - lisa

Så söt på bilden!

#2 - Madeleine

lisa:

tack!