femhundra dagar med Summer.
igår gick jag och Emma-darling på biopremiär för den omtalade "500 days of Summer".
och himmel vilken fantastisk film, jag älskar den från första sekund till allra sista.
så obeskrivligt fin, bra, berörande, rolig och alldeles alldeles underbar.
som en saga, en verklig saga.


boka biobiljetter på en gång, ni måste se den!




"I love her smile. I love her hair. I love her knees. I love how she licks her lips before she talks.
I love her heart-shaped birthmark on her neck. I love it when she sleeps."






yesterday me and a friend went to the movies and saw "500 Days of Summer".
oh my what a fantastic movie, I love it from the first second to the very last.
so indescribably great, touching, funny and so so wonderful.
you have to book movie tickets right now and see it!
#1 - katrín

Åh, så bra! Den ska jag se ikväll. Vet inte hur länge jag velat se den, i ett halvår minst. Längtar!

#2 - Natasha

Den filmen vill jag gärna se!

#3 - Amanda

alltså de tror jag verkligen! är så avundsjuk på dig! hemma i Falun där jag bor dröjer de väll en evighet innan den kommer hit.



kram!

#4 - emma

jag såg den igår. älskar den hur mycket som helst!

#5 - carita

åh, den måste jag se.

#6 - Madeleine

Amanda:

åh vad tråkigt. heja heja Falun!

kram.



emma:

men visst gör man. jag vill se den tusen gånger på raken!



carita:

ja det måste du verkligen, bums!