gitarrplinkande längs min ryggrad och dina fingrar i mitt hår.


jag lyssnar inte bara på psych, garage rock och fransk sextiotalsmusik.
jag har även en liten förkärlek till singer-songwriters,
så därför har jag gjort en liten playlist med finfina låtar;
"gitarrplinkande längs min ryggrad och dina fingrar i mitt hår."

varsågoda, puss. ♥





I don't only listen to psych, garage rock and french 60s mysuc.
I also love singer-songwriters,
so I have made a little playlist with lovely songs;
"guitar plink along my spine and your fingers in my hair."
#1 - sabina

Länken funkar inte. :(

#2 - Madeleine

sabina:

nu då?

#3 - sabina

Nej. :( Det står bara 404 Not Found. Men det kanske bara är mitt internet! Testar om en stund. :)

#4 - Jennifer och Linnéa

svar: Åh tack så heeemskt mycket!

#5 - jennifer,

åh, det får bli kvällens litteraturlyssning. ska strax krypa upp med en bok.

#6 - jennifer,

men nej, den hittas inte :/

#7 - Emma

Den funkar inte för mig heller, synd, för jag älskar singer-songwriters och titeln på din spellista var så fin!

#8 - Madeleine

sabina, jennifer, Emma:

om det inte fungerar nu blir jag nog galen!

#9 - sabina

Nu funkar det! :D

#10 - jennifer,

nu funkar den :)

många fina låtar med.

#11 - Emma

Funkar fintfint för mig nu, härliga låtar!