hjälp mig!
förra Halloween var jag utklädd till Brody Dalle,
sångerskan i det gamla punkrockbandet The Distillers:








det var väldans kul att rota fram lite saker jag hade som punkare,
och att vara lite sådär små-dräggig som förr.

men nu har jag ett problem.
igår blev jag bjuden till en Halloween-fest som är imorgon,
och jag vet inte riktigt vad jag ska klä ut mig till?
har ni något bra förslag? något som är simpelt att fixa,
men ändå roligt, unikt och lite konstigt kanske.

tack! ♥





last year at Halloween I was dressed up as Brody Dalle,
singer in the old punk rock band The Distillers.
it was fun to rummage among my other old punk clothes in my closet,
and to be a little bit dregs as a couple of years ago.

but now I have a problem.
yesterday, I was invited to a Halloween party that is tomorrow,
and I don't really know what to dress up like?
do you have any good suggestions? something that is simple to fix,
but still fun, unique and a little weird maybe.

thanks! ♥
#1 - Amanda

hej. de finns massa fint att klä ut sig till. bla. corpsbride :) själv ska jag vara morsan i the grudge pga mitt långa svarta hår

#2 - lisa

Åh. Önskar jag var bjuden på halloweenfest men nä. jag vet inte riktigt vad du ska klä ut dig till. men hoppas du hittar något. ha en fortsatt bra dag.

#3 - Matilda

mitt tips till dig är Wednesday Addams. Jättesimpelt och snyggt :)

#4 - Louise

Likt faktiskt :)