just nu vill jag:


baka bullar, bröd, kakor i kopiösa mängder.


dansa på klubbar tills jag får ont i hela kroppen.

 


köpa en massa nya klänningar med färgglada paisley-mönster.

 


promenera bland gränder med ekande klackskor och

en fin vän bredvid man pratar om precis allt med.

 


och hångla i regn. såklart.


 


vad skulle ni vilja göra just nu?

 

 

 



right now I want to bake a lot of breads and cookies,
dance at clubs until my whole body is aching,
buy a lot of paisley dresses, walk in alleys with echoing shoes
and a lovely friend you can talk about everything with,
and kissing in the rain. of course.

and you?
#1 - Rebecka

Baka kanelbullar! Åh vad jag vill baka kanelbullar!

#2 - Karla

jag vill dansa, pussas, dricka vin och prata!

#3 - Natasha

Bli helt frisk och orka göra saker. Baka något gått vore trevligt också.

#4 - lisa

Baka kanelbullar! Lyssna på fin musik och ligga under täcket och hångla!

#5 - Linnsejj

Pussas med min pojk. Men han är med en kompis nu så han pussas inte. Han spelar tv-spel. hihi