la photo cabine.


La photo cabine är nog min favoritsida just nu,
där fotograferas man i en liten ljuvlig fransk fotoautomat.

ni får hemskt gärna fotografera en sådan här karta,
lägga upp den på nätet och länka till mig bland kommentarerna.
skriv lite om er själva vetja, vad ni är för några som läser här.
jag känner ju inte till alla.
vad ni gör om dagarna och helgerna, vad ni älskar speciellt just nu. vadsomhelst.
åh vad glad jag hade blivit! såklart kommer det bli ett blogginlägg senare.






La photo cabine is my favourite site on Internet at the moment.
it would be lovely if you want to take a photoshoot,
post it somewhere and give me a link in the comments.
it would be more lovely if you write something about yourself,
whatever you want. what you're doing in the days and the weekends,
what you love a little bit extra at the moment. anything.
of course I will make a post with it later.
#1 - lisa

Vackraste flickan i världen. Ha en fin måndag! PUSS

#2 - Emma

http://eqologisk.blogg.se/images/2009/photocabine8-red_57644765.jpg



Här får du mina små fotoautomatsbilder!



Jag är en liten varelse vid namnet Emma och jag älskar hösten, mörker, tända ljus, stjärnor, nattpromenader, små äventyr, skratt, kramar, gröna ögon, pannkakor, te, kaffe med kanel, värme, kyla och pianospelande pojkar. Just nu, alltså. Och just det, jag ÄLSKAR att resa. Bil, båt, tåg, flyg, buss. Älskar det. Speciellt i mörkret, det är en sådan härlig känsla att vara påväg. Inte kvar, inte framme. Bara... påväg. Och man kan sitta och tänka ut allt härligt man ska göra när man kommer fram. Som Nalle Puh sa:

"Om något är bättre än att äta honing, så är det nog just stunden innan som är bäst"

Och självklart älskar jag kärlek.



Många kramar Emma

<3

#3 - Mimmi

Det är klart jag är med på det här :) För jag har inte så mycket annat att göra just nu. Det blev liksom ett helt inlägg, för bloggen är ny.

#4 - torunn

http://torunn.se/2009/10/blogglasning-tva-saker/



alltså du är så fin! det känns lite fjompigt att berätta om sig själv, men torunn heter jag och i montréal bor jag för tillfället. är en sjukt trevlig men aningen neurotisk flicka som kan hänga upp mig på de dummaste saker. tanken är att min blogg skall fyllas med vackra tankar om livet, poesi och fina bilder, men på senaste tiden har det tyvärr blivit mera panik och det här åt jag till frukost. men det kommer nog. just nu älskar jag min marabou nonstop-chokladkaka som ligger på nattuksbordet oöppnad. har inte ätit det på en och en halv månad (senast jag var i sverige) så nu spar och spar jag.



och så tycker jag om din blogg väldigt mycket. pusskram