l'chocolat.



ikväll har jag varit upptagen med att titta på filmer och äta en massa choklad
med min älskade Emma. det har varit hur mysigt och trevligt som helst. ♥

för övrigt är det skönt att detta är början på slutet av vecka fyrtioett.
denna vecka har jag känt mig så hemskt omotiverad och seg,
men det ska inte fortsätta så har jag bestämt. så det så.





this evening I've been watching movies and eaten a lot of chocolate with a friend. ♥
moreover, I think it's great that this is the end of week 41.
this week I've felt so unjustified and lazy,
but I'd decide that wont last.
#1 - Emma

Så mysigt, ni är båda mycket vackra!

#2 - elin

åh vad gott med godis!

#3 - Natasha

Vad mysigt! Härliga bilder!

#4 - jennifer,

åh, en myskväll med choklad hade sannerligen inte suttit fel just nu. vill ha!

#5 - Madeleine

jennifer:

choklad är aldrig fel!