lite rosa, lite brunt, mycket blommigt.


ikväll har jag och mami ätit på en fantastiskt god thairestaurang,
och min nya klänning från Tradera fick följa med.
den är nog min favoritklänning för tillfället. så himla fin, färgglad och perfekt form!




nu ska jag, min klänning och mina nyaste skor ut mot de dimmiga pubarna
för sista gången på denna Karlskrona-vistelsen.






today I look like this.
and I really love my new dress I bought the other day,
it's so wonderful and colorful!
my new dress and my new shoes will now go to the pubs
for the last time this visit in Karlskrona.
#1 - lisa

Åh! Vilken underbart vacker klänning. Blommigt <3



Hoppas din lördagskväll är underbar. puss

#2 - Rosie

Väldigt fin klänning!

#3 - Mona the allmighty pregzilla

JÄTTEfin klänning! den passade dig perfekt!

#4 - Lonesome Mama

Gud! Va de du som vann denna klänningen på Tradera? Kul att den kom till en fin tjej och ingen tråkig ragata

#5 - Johanna Af Apel

Ungefär hur fint och tjusigt som helst.

#6 - Madeleine

lisa:

tack. min lördag var fantastiskt bra.



Rosie:

tack!



Mona the allmighty pregzilla:

åh tack så mycket, sötnos!



Lonesome Mama:

var det du som sålde den? haha vad märkligt att du har hittat hit.

tack, jag ska vårda den väl kan jag lova!

#7 - Styrman

Jag blir, för var gång, en skvätt gladare i själen när jag ser någon som helhjärtat också älskar en annan era som man, tyvärr, inte fick vara med.

#8 - johanna [FOTOBLOGG]

vilken fin stil du har. gillar!

#9 - Madeleine

Styrman:

åh, vad fint. tack tror jag!



johanna:

tack så mycket!

#10 - Nadja

Påminner om gamla fotografier ur ett album från 60 talet. Du fick in det lilla extra!