mr. Depp est mon acteur préféré.
Johnny Depp är min absoluta favoritskådespelare någonsin,
det finns ingen tvekan om det överhuvudtaget.
jag är så oerhört fascinerad av hans sätt att agera, hans fantastiska rollgestaltningar.
jag älskar hur han väljer sina filmer och roller noggrant och att det typ alltid resultat i vackra, unika,
fantastiska och ibland lite smått fiktiva figurer.
(och vi får väl tacka kära Burton för att ha skjutsat in Depp i den världen)



för två år sedan skrev jag t.o.m. ett långt brev till mr Depp för att skriva om
min uppskattning till honom. ni kan läsa mer om det här.


vem är er absoluta favoritskådespelare?





Johnny Depp is my absolute favorite actor ever. there is no doubt about that.
I am so incredibly fascinated by his way of acting, his wonderful role configurations.
I love how he chooses his movies and roles carefully, and that always results in beautiful, unique,
wonderful and sometimes a little bit fictional characters.

about two years ago I wrote a long letter to mr Depp to show him my appreciation.
you can read about it here.

who's your absolute favourite actor or actress?
#1 - Rebecka (ny bloggadress)

Jag tror minsann att alla filmer han är med i är hur bra som helst. Det är något visst med kombinationen Depp+Burton.

#2 - linda

jag måste också säga Depp, mest för att han är så fantastisk i "Benny and Joon". sen är kan ju så stilig i "Finding Neverland", åh.

#3 - lisa

åh johnny depp är fantastisk min favorit är audrey tautou!

#4 - Linnsejj

Johnny här också! Han är helt fantastisk. Både jag och min pojk är lite kära i honom (hehe). Men han är ju helt makalöst duktig, vacker, sanslöst bra så som han lyckas göra olika roller men alltid lika bra.

#5 - Klara

Vi har samma favorit faktiskt! Han är helt sjukt duktig verkligen! Vilken roll han än spelar så gör han den så totalt satans klockrent! Varje roll blir till något speciellt, även om det bara skulle vara en "vanlig" person. Johnny och Tim är nog min favoritkombination i filmvärlden (Sen får gärna Helena komma in bilden också, för hon är ju också riktigt grym)

#6 - Madeleine

Rebecka:

visst är det. de är nog den bästa kombon i hela vida världen!



linda:

åh jag älskar också honom i "Benny & Joon". få fantastiskt excentrisk och underbar!

gud ja, obeskrivligt stilig.



lisa:

ja, Audrey kommer tätt efter Johnny tycker jag.



Linnsejj:

jag kan inte annat än att hålla med dig!



Klara:

jag håller med dig totalt, allt med Johnny är klockrent.

ja Helena är också lite fantastisk!

#7 - freja

jag måste faktiskt hålla med om deppie. han är bäst. och helena också.



sen gillar jag keira knightley, för att jag gillar pirater och att hon är så snygg.