önska, vetja.

(me, last autumn)

kära cupcakes, jag tänkte som så att ni skulle få önska inlägg.
det kan vara om precis vad som helst. texter som handlar om vissa saker,
listor, diverse ting ni vill att jag ska visa o.s.v.

om vad som helst och hur mycket som helst!
tack och varsågoda, puss ♥





what do you want me to write or show you in my blog right now?
suggest posts about whatever you want and as much as you want.
thanks and go ahead, kiss ♥
#1 - lisa

Åh svårt att önska.

Men dagens klädsel för du har så fina kläder.

Filmtips.

Recept om du har något sånt.



Din blogg är redan fin som den är tycker jag! :*

#2 - Victoria

absolut, inga problem alls, min vän!!

#3 - Linnéa och Jennifer

Svar: åh, tack!

#4 - Ine

Hmmm... How about a "Things I love - in photos"-post?

#5 - Moa - En magisk purt til en anan värd

Åh, ett inlägg med favoritklänningar! Jaaa!

#6 - katrín

Din blogg är en väldigt härlig blandning av allt, så jag tycker den är jättefin precis som den är! Jag håller dock med Moa, ett inlägg om dina favoritklänningar hade ju verkligen inte varit fel!

#7 - Madeleine

lisa:

tack så mycket då!



Ine:

I will remember that, thank you.



Moa:

jag gjorde ett inlägg med mina favoritklänningar i våras:

http://sisterdisco.blogg.se/2009/may/utkast-idag-mar.html

det har inte förändrats mycket, så jag väntar nog med ett nytt sådant inlägg.



katrìn:

tack så mycket, vad fint!

jag gjorde ett inlägg med mina favoritklänningar i våras:

http://sisterdisco.blogg.se/2009/may/utkast-idag-mar.html

det har inte förändrats mycket, så jag väntar nog med ett nytt sådant inlägg.

#8 - helena.

Din blogg är superfin! vad glad jag blir, det var länge sen jag hittade en ny pärla att följa! See you around!