tuggummirosa och paisley.
idag hade jag säsongspremiär för min tuggummirosa kappa.
jag köpte den förra hösten på Tradera och älskar den minst lika mycket i år ♥





tights, Åhléns
shirt, H&M
skirt / belt / shoes / bag / bow, second hand





today I wore my baby pink coat for the first time this autumn.
I bought it last year and love it at least as much now ♥
#1 - Emma

Superfin jacka och superfin tjej!

#2 - Jacqueline

så underbart vacker outfit!

#3 - Angelica

Himlans söt blogg! Hit kommer jag komma fler gånger. Tröjan med rosetten är hemskt fin :)

#4 - lisa

Du är så tjusig! Fin outfit idag och kappan var underbar!

#5 - Linnsejj

sv;

Madeleine

Tack så mycket!



och oj så fin top! ja hela du är jättefin

#6 - Rosie

Du är väldigt vacker Madeleine.

#7 - Jennifer och Linnéa

svar: Ja visst blev det bra!

Och jag har en crush på din skjorta. :)

#8 - Hanna

Nejmen, så ljuvlig!

Du är ju förresten helt bedårande. Och den där blusen och rosetten. Wow.

#9 - Johanna Af Apel

ÅH, vad fin du är. Underbar kappa.

#10 - mami

Sockertopp!

#11 - Anna

Vilken helt underbar topp!

Finns den ute i butik nu?

#12 - Madeleine

Angelica:

åh tack så hemskt mycket!



Jennifer och Linnéa:

jasså, det har nog jag också faktiskt!



Anna:

nej, jag köpte den i våras.



Alla andra:

tack vad fina ni är!

#13 - erika

jag tycker du är väldigt vacker

#14 - Amanda

herregud vilken fin tröja! finns den på åhlens nu?

sedan tänkte jag fråga dig (hihi) hur lång du är? du ser väldigt lång ut, och jag som halft dvärg har alltid avundas långa flickor!



kindpuss!