un deux trois belles filles.

igårkväll fick jag besök av två fina flickor, Emma och min klasskompis Marwa.

vi drack vin, lyssnade på musik, dansade lite och hade det helt hysteriskt roligt

innan vi åkte till Club Radio London.


såhär såg vi ut typ. alla var så tjusiga, från topp till tå. ♥



Marwa älskar också sextiotalsmusik och är bland det vackraste jag vet.

igår lånade hon en av mina klänningar, den passade henne så bra. visst håller ni med?

vi hade det väldigt roligt på klubben, dansade massor trots att det inte var mycket folk

och idag äter vi en massa onyttigheter och tittar på mysiga franska filmer.

puss.

 

 


last night two beautiful friends came over.
we drank wine, listened to music, danced a little and had quite hysterically funny time
before we went to a club.

my classmate Marwa (lower images) also love sixties music and is among the most beautiful girls I know
and yesterday she borrowed one of my dresses, it suited her so well. don't you agree?
we had a lot of fun at the club and danced a lot, although it wasn't so many people there.
today we eat a lot of candies and look at cozy French movies.
kiss.
#1 - lisa

åh vad fina ni alla var! jättefina verkligen! låter som en finfin helg!

#2 - jessica/vintageportalen.se

oh, vad jag önskar att jag kunde få vara med er. ni verkar vara såna fina flickor, precis som man vill att ens kompisar ska vara. tror aldrig att jag egentligen haft nån riktig vän!



ps: ni är finast! puss. och tack för din kommentar!

#3 - Emma

Urtjusiga flickor!

#4 - Linnsejj

sv; Madeleine

Nej. Han har fastnat totalt nu



åh vad fin klänning din klasskompis har!

#5 - ina

hemskt söta allihop!

#6 - Ann

För 2handintresserade:



http://www.tradera.com/search/result.aspx?alias=annsofisan

#7 - Johanna Af Apel

Vad jättetjusiga ni var alla tre!

#8 - ylva

jättefin tjej verkligen

#9 - Madeleine

lisa, Emma, ina, Johanna:

tack så mycket!



jessica:

kära jessica, du borde verkligen flytta hit. så kan vi ha massa mysiga filmkvällar, ha fina tjejfester med vin och svängig musik innan vi åker till små underbara klubbar och dansar halva natten.

du borde flytta hit, vi vill ha dig som riktig vän.

puss!



Linnsejj:

ja visst passade den henne bra? en dag ska jag också kunna ha den, har jag tänkt.

#10 - MARILENA

Riktigt snygg blogg :)