viorar vel til loftarasa.
igår i skolan var jag med i en grupp som hade en redovisning om genus i uppfostran.
vi visade videon nedan och ni måste verkligen också se den,
för den är så fasligt fin att man får ont i magen:


förresten. en vän från Skåne kommer på besök över helgen,
så om det råkar bli så att jag kanske uppdaterar lite halvdåligt i helgen, vet ni varför.
vi har inte träffats sedan kanske juli och har nästan saknat ihjäl varandra.




you have to see this music video, it's so beautiful. I love it.
and by the way, a friend are coming to visit me over the weekend
so If I don't post as much as usual, that's the reason.
#1 - Jenny

Fint!

#2 - jennifer,

helt makalöst!

åh, jag hoppas du får en finfin helg med din vän.

#3 - Rebecka

Sv: Ja precis, jag vill också göra på något liknande sätt. Det är så svårt bara att veta om man gör rätt, det vet vet man inte förrän i efterhand när barnen är vuxna.

#4 - Ellinor

Åh gud vad jag rös... Så fint. Och så fruktansvärt.

#5 - Madeleine

Ellinor:

ja det är det verkligen. det är sådana här käftsmällar vi diskuterar mycket om i skolan.