miss Cher 50 years ago;





 

 


Cher var så jäkla snygg och vacker på 60-talet. visst håller ni med?

 

 

 

 

ps. jag har varit tvungen att lämna in min laddare till datorn,

så jag har ungeför 2 timmar batteritid att klara mig på tills jag får en ny.

vilket är på typ fredag. så opassande nu när jag har kommit tillbaka

till Göteborg, har mer tid och har en massa inlägg-idéer.

menmen. så om det blir lite fattigt här nu ett par dagar, vet ni varför. puss! ds.

 

 

 

 

Cher was such a beauty in the 60s, don't you agree?

 

ps. I have about 2 h battery time at my computer until

like Friday, because my charger is away for repair.

so if I don't write that much for a couple of days,

you know why. kiss!

#1 - jennifer,

verkligen vansinnigt vacker.

jag har lite svårt för så som hon ser ut idag dock. lite väl plastig för min smak.

#2 - Tuva

Alltså hon är så grymt vacker att det inte är klokt, en anledning till varför jag hela tiden vill ha svart långt hår och ha sångröst och långa smala ben typ. Jäkla kvinna!



Sen är jag svag för alla 70tals outfit i deras show... och låten gypsys tramps and thieves = bäst!



#3 - fanny

Mycket snygg. Älskar sånna där 80-tals omslag.

#4 - Natasha

Så vacker!

#5 - Lina

Det var nästan på tiden att jag hittade en blogg fullt med vackra 60tals bilder.

#6 - Bess

Åh. Jag körde I´t aint me babe med sonny och Cher OCH med Bob från morgon till kväll sommaren -98..då var jag KÄR!