2010: outfits January-June.


det var sista terminen på Kvinnofolkhögskolan och ibland spenderades det sena kvällar där.
och när jag tog dessa foton var det nog senaste gången jag hade rosett i håret..

min systemkamera var på lagning och jag var på Kontiki med vänner och nya bekantskaper
för öl och livespelningar. jag gjorde dessutom min första ordentliga beehive som ni kan se!




jag bodde ju som ni minns med Moa, vi hade asgrymma tvåmanna-förfester och gick på popklubb på Haket.
och jag hade lite glittriga ögonlock.





jag var klädd för att lyssna och hälsa på Clara som skulle prata på en grej i Smyrnakyrkan (gbg).


det var 8 mars, Internationella Kvinnodagen, och jag dansade, åt billig mat och drack billig öl
på en superstor klubb i ett berg efter en jättelång demonstration..


Felicia hade 20-årskalas med bullar, tårta, vin och fiskdamm.
det var även första gången jag träffade min finfina vän jennifer.


och äntligen kunde man promenera ute utan tjock vinterjacka.






jag besökte hemstaden Karlskrona och var på krogen med vänner, med ett eiffeltorn runt halsen.




och en vän hade fest.




torsdagsklädsel.

 

jag hade påskmiddag hemma hos mig med familjen och kände mig ganska fin!

 








jag var på fest för att fira att en vän var tillbaka efter ett halvårs studerande i England.

det var parlinotomtar, svartvinbärsvin, nya bekantskaper, soffdansande

och manlig allsång till massa pojkband.

 

och så avslutade jag månaden med inflyttningsfest i min nya lägenhet!










efter ett läsår på fantastiska Kvinnofolkhögskolan,

var det skolavslutning och jag hade på mig en ny klänning.



och den fick även följa med på första sommarpartajandet.

öl i Kungsparken med en nyfunnen fin vän, Anneli, öl och musik.
det blev fortsatt öldrickande på Styrbord Barbord och dans till indie, tittade på herr Berggren

som DJ'ade och kramade gamla bekanta.




och så kom midsommarafton.

som vanligt spenderades den med familjen, systers fästman, farmor och en "låtsasfarfar".

 

 


fortsättning följer!

 

 

 

 

this is my outfits January - June.

to be continued!

#1 - Rebecka

Du är min finaste och snyggaste vän!

#2 - Lisa

Du är så vacker och jag älskar din klädstil!

#3 - lovisa/polichinelle

gillar verkligen din blå Kontiki-klänning!