vegetable beefs, asparagus, mango chutney and parsley.




i eftermiddags råkade jag bli så hungrig att det kändes som att jag skulle svälta ihjäl,
så jag gick och handlade lite och tänkte fixa ihop något snabbt för att stilla min hunger.
just därför blir det inget exakt recept direkt, men; Dafgårds grönsaksbiffar, smörstekt sparris,
sås med vegansk créme fraiche+mango chutney+persilja+kryddor+citronsaft.

sjukt sjukt gott!
ursäkta, men jag är ganska grym på matlagning. när jag bara vill.










this afternoon I happened to be so hungry that it felt like I would starve to death,
so I went and bought some things and thought I would fix something quick to appease my hunger.
that's why I haven't an exact recipe, but; vegetable beefs,
butter fried asparagus,
sauce with vegan sour cream+mango chutney+parsley+spices+
lemon juice.

so so good!
excuse me, but I'm pretty good at cooking. when I want to.
#1 - Malin

Åh. Sparris är i särklass det bästa som finns. Du är jättesöt förresten kvinna!

#2 - lovisa/polichinelle

det är ju inte det svåraste som finns att laga fabrikatbiffar men det ser smarrigt ut! måste testa smörstekt sparris snart!