nostalgibryggor, glittrande hav och små gamla hus.
min söndag såg ut ungefär såhär:


jag, mamma, syster och hennes pojkvän hämtade farmor för att köra en långrunda vid kusten.

första stoppet var där jag nästan är uppväxt typ. vi har haft vår båt där hela min barndom,

så det känns lite som hemma. vägen ner är för övrigt sjukt mysig, som ni ser.









det är inte det mest extraordinära badstället, men det är ändå kärlek och nostalgi för mig.



efter några andra stopp utan att gå ur bilen, hamnade vi i Kristianopel. en av Blekinges vackraste platser.


nyförlovade. hehe.


man ser det inte på kortet, men om man står där jag stod så kan man se Öland och Ölandsbron borta i fjärran.




vi besökte den fina lilla kyrkan.


ungefär såhär ser det ut i nästan hela Kristianopel. låga gamla gamla hus och mycket natur.

så vackert!

 

sedan åkte vi hem och firade systers fästman som fyllde år. hurra!


första bär-pajen för i år. helt underbart gott!

för övrigt måste jag säga att vegansk botten är godare än "vanlig". hehe.


och så spenderade jag massor av tid i hängmattan. mysigt.

imorgon, onsdag, ska jag se Eclipse på bio och tänkte att det kanske vore dags att repetera lite.

 

 


bra söndag. mycket bra söndag!

 

 

 

 

 

 

 

my Sunday looked like this.

a trip along the coast to some lovely places

and then we celebrated my sister's fiancé's birthday.

it was a wonderful Sunday!

#1 - Lisa

fin söndag du!

#2 - mami

Härligt med landet!

#3 - jennifer,

jag tror inte det blir somrigare än såhär.

#4 - Sophie mamma till Nellie

Oj vad många fina bilder!! :)

#5 - Albinann

Nice site, cool background. toni.