what's the story morning glory #2.


jag har inte älskat mornar' så mycket som idag,
för att jag förmodligen har lyckats vända tillbaka dygnet
så att jag kan få några extra timmar att spendera på förmiddagen.
jag är alldeles FÖR bra på att spendera extra timmar på nätter istället,
trots att jag egentligen älskar att gå upp tidigt.

men idag har jag lyckats och det känns underbart.
det blir ett litet reprisinlägg idag, från den 7 Mars.
eller rättare sagt, repris på spellista. för jag lyssnar på den
just precis nu, när jag ligger i hängmattan, äter frukost och
snart ska läsa en bok.
listan heter what's the story morning glory.





and to you who doesn't have Spotify:

Songbird -Oasis
Cocaine Blues -Bob Dylan
Mr King -Nerina Pallot
Lazy Sunday -Small Faces
Tous Les Garçons Et Les Filles , Françoise Hardy
I'm Alive -The Hollies
Picture In A Frame -Tom Waits
California Dreamin' -The Mamas & The Papas
Careless Love -Camera Obscura
These Days -Nico
Here I Go -Syd Barrett
Plastic Stars -Freezepop
Itchycoo Park -Small Faces
The Very last Day -The Hollies
Your Rocky Spine -Great Lake Swimmers
Den Minsta Av Segrar -1900
A Young Summer's Youth -Joel Alme
The Boxer -Simon & Garfunkel
Morning Glory -Oasis

(click on the hearts to listen)





today I post this playlist agan (it's from March 7)
because I succeded to go up earlier in the morning
and I love it.
the playlist is called what's the story morning glory.
#1 - Lisa

vacker bild. vill också kliva upp tidigt. är för duktig på att sova länge och på att vara uppe för länge på nätterna.