welcome to the surrealistic world of Mr. Yerka:

för första gången i mitt liv kan jag säga att jag har en favorit-konstnär.

(och jag får tacka en kompis som skrev om honom häromdagen)

Jacek Yerka heter han, kommer från Polen och målar fantastiska surrealistiska saker:

 

 














seriöst hur, ursäkta, jävla underbart är inte detta?

 

 

 

 

 

 

 

for the first time in my life I can say that I have a favorite artist.
he's called Jacek Yerka, comes from Poland and paint wonderful surrealistic things.
seriously how, sorry my language, fucking wonderful isn't this?

#1 - Johanna Af Apel

åh, tack för tipset! Fantastiska bilder, rakt ner i inspirationsmappen med dem!

:*

#2 - Candy

Vackert! Speciellt den första halvan av bilderna. ^^

#3 - Lisa

Fy så fint!

#4 - Klara

JA! Hans bilder är verkligen helt fenomenala!

#5 - Moa - En magisk purt til en anan värd

Åh, jag älskar dem!