a movie list;
EN FILM SOM...



jag kan replikera helt medan jag kollar:
Twilight.



får mig att skratta:
Smala Sussie.



får mig att gråta:
I Skuggan Av Värmen.



får mig att vilja sjunga:
The Boat That Rocked.



jag känner igen mig i:
500 Days of Summer.



jag vill uppleva själv:
Nick and Norah's Infinite Playlist.



inspirerar:
Dreamgirls.



har varit min favorit förut:
Cry-Baby.



är snyggt gjord:
The Imaginarium of Doctor Parnassus.



med bra budskap:
Ensemble C'est Tout.



är vacker:
Eternal Sunshine of The Spotless Mind.



jag vill se just nu:
Gainsbourg -vïe heroïque.




och ni?








A FILM THAT...


I can replicate completely while I'm watching:
Twilight.

makes me laugh:
Slim Susie.

makes me cry:
In Your Veins.

makes me want to sing:
The Boat That Rocked.

I can identify myself in:
500 Days of Summer.

I want to experience myself:
Nick and Norah's Infinite Playlist.

inspires:
Dreamgirls.

has been my favorite film:
Cry-Baby.

is looking good:
The Imaginarium of Doctor Parnassus.

has an important message:
Ensemble C'est Tout.

is beautiful:
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind.

I want to see right now:
Gainsbourg -vïe heroïque.



and you?
#1 - Frogprincess

Vi råkar ha en liknande fisk kanna som han spyr i i "Smala Sussie". Behöver jag skriva att vi inte tar fram och använder den för ofta...

Twiligt har jag liggandes på tv-rumsbordet i väntan på att jag ska läsa slut boken...

Ha en bra dag.

#2 - Emm.

Åh, Enternal sunshine of the spotless mind är min absoluta favoritfilm!

#4 - jennifer,

jag är så kär i cry-baby. den är helt klockren.

& varför i hela världen har jag inte sett gainsbourg-filmen än?!