19:21.

 

 

just nu är saker och ting väldigt komplicerade, förvirrande och jobbiga och jag

vill mest lägga mig i en snödriva med ansiktet neråt. ledsen och vilsen är jag.

(fan vad jag är trött på att ha ett liv som en bergochdalbana)


vi hörs imorgon eller en annan dag. puss.

 

 

 

 

 

right now things are very complicated, confusing and hard and I mostly want to

lay down in a snowdrift with my face down. I'm sad and lost.

see you tomorrow or another day. kiss.

#1 - mami

<3 kram <3

#2 - Ida

Hoppas det ordnar sig och att du känner dig bättre snart!!

#3 - Lisa

kram. <3

#4 - Emelie

Jag skickar dig en riktigt lång och varm kram med mina tankar.

#5 - jennifer,

men fina du, inte ledsen :/

tänk vad mycket bra saker som finns, som ungsbakade rotfrukter, färgglada drinkar & herr serge. bara det är ju rätt bra.