vintage footwear perfection;
i lördags provade jag ett par skor på Beyond Retro som jag blev helt förälskad i,
hur fånigt det än låter. även om det är lite dålig timing just nu så kunde jag
inte låta bli att köpa dem idag. för att för mig är de perfektion.

 

 




 

 

 

de är lite fodrade, så med ett par extra strumpor så kan de användas redan nu.

tack och lov.

 

 

 

 

 

 

today I bought, for me, the perfect shoes from Beyond Retro.

I tried them Saturday and fell in love, but even though it's actually

bad timing right now I just couldn't resist them.

 

and with some extra socks they can be used now, despite the snow.

thank god.

#1 - Rebecka

Åh himmel, så fina! Du hade helt rätt!

(Tur för både dig och mig att vi inte har samma skostorlek.)

#2 - emelie

Åh, Beyond Retro kan ha så himla fina skor, men de är alltid så små i storlekarna så jag kan aldrig köpa några :(

#3 - Hass-Anders

Verkligen perfektion!

#4 - Lisa

fina skor!

#5 - chi

åh herregud! så där fina skor hittar man ju bara inte! :) vilken lyckost!

#6 - chi

Åh det var som den där gången jag hittade de perfekta jodphursen och de fick följa med hem fastän de var för små och mina fötter blir alldeles trasiga av att ha på dem för länge :) Alltså, vissa skor följer bara med ändå, fastän omständigheterna inte alltid passa!

#7 - Lenita

får isprinsesskänlsa av dem där!