just a list;


lista jag har lånat av Sandra:


• BRUKAR DU KOMMA I TID:
det kan vara knepigt ibland, då jag är en tidsoptimist. men jag försöker så gott jag kan, åtminstone.


• HAR DU BRA KONDITION:
jag vet inte. jag gillar att power walka (har dock inte gjort det på ett tag) och kan göra det i evigheter. så, svårt att säga.


• NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
kan nog vara i söndags, av mig själv i Photobooth innan jag skulle till Kellysquiz.


• HUR KÄNNER DU DIG NU:
trött, kunde ju inte somna förrän 06:00-tiden imorse. annars är det bra faktiskt.




• VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
svart/vitt/rött.


• KAN DU LAGA MAT:
ja.


• VAD PLUGGAR DU:
ingenting än, men hoppas hoppas att jag får plugga Matte B på Komvux, så jag kan söka Socionomprogrammet i vår.


• BLIR DU BRA PÅ KORT:
sällan när andra fotar, men gör jag en knäpp pose så har man något att gömma sig bakom. haha.


• NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
söndags, för att en viss person är så sjukt knepig.


• VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
nej.


• HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
ja, en väldigt trevlig kväll. en nära vän fyllde år så det blev Sejdeln-quiz och öl på Kellys! (haha, Kellys Kellys Kellys!)


• DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
kaffe!




• ÄR DU NYTTIG:
jag försöker. jag är mycket mer nyttig nu än förut. exempel: för 1-2 år sedan kunde jag köpa smågodis för 45 kr x3 i veckan. nu köper jag för ca 20 x1 i veckan. men äter inte ofta skräpmat, försöker tänka på kolhydrater osv.


• HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
jadå.


• ÄR DU BLYG:
nej inte särskilt.


• VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
runt 12-tiden. väldigt sent, men kunde inte precis gå upp tidigt med tanke på hur sent/tidigt jag somnade.


• VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
oj, något fighting-spel liknande Tekken hos en vän.


• VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Mario Cart!




• HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
jag tål ganska så mycket, så vet inte vad jag ska svara. ett gäng öl och några glas vin typ.


• HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
jag kan faktiskt inte komma ihåg något sånt (haha). tror inte ens det skedde i tonåren.


• JAG SOVER:
för mycket och på konstiga tider.


• VAD SA DU SENAST?
"jag måste gå av nu, men det var trevligt att ses. ha det så bra!" när jag hade sällskap en bekant på spårvagnen efter Kellys.


• VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
nej, tyvärr. hade kunnat döda för Way Out West för att kunna se Hives och Robyn. åh.




• VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
oftast min bästa vän Moa (saknar henne typ hela tiden så jag dör). annars mamma eller pappa.


• VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
sömn och mat i kylen. borde ta en powernap så att jag orkar ta mig till affären.


• HAR DU SNYGGA SKOR:
jodå. några har jag dock tröttnat på..


• VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
ingenting, jag brukar inte prata så mycket med mig själv.


• HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
ja.


• HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
nej.


• HAR DU KÖRKORT:
japp. firar 3 år med det i december!


• ÄR DU ENSAM NU:
japp.


• VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
det händer några fina saker, men allra allra mest blir det tjejkväll hos en fin vän på fredag. vin, musik, smink, förtäring osv. plus att de två andra som kommer har jag aldrig träffat. kommer bli så kul tror jag!







a list I borrowed from Sandra.
try the Google translator!