25 december part 1;
okej, ganska så försenat inlägg om juldagen i söndags. (i Karlskrona, alltså)
jag har delat upp det i två delar, så detta är alltså den första, när jag och min familj
var hemma hos mormor (som varje juldag) med släkten på mammas sida.
på den sidan har jag två morbrödrar, tre mostrar, 19 kusiner och ett helt gäng kusinbarn.
alla kan dessvärre inte komma varje år, men det är alltid lika mysigt!



påväg till mormor kör man alltid förbi denna trädgård, som måste vara en av Sveriges mest pyntade.
det ser ut såhär året runt och de utökar hela tiden!


min mamma var dödssöt när hon var liten.


eftersom vi är så många i släkten så har det blivit en del foton under åren.


mitt senaste kusinbarn hade världens finaste skjorta.

















det blir alltid en massa prat mellan himmel och jord samt öronbedövande skratt.
jag älskar min släkt!




I spent 25 december at my grandma's with my big family and it looked like this!
it's always so wonderful and fun.
#1 - Misha

Kära jisses vilken stor släkt! Härligt!