no.1 redhead woman;

jag älskar ju rödfärgat hår, i synnerhet på kvinnor,

och jag har funderat lite på vem som bär hårfärgen absolut snyggast.

jag förstår egentligen inte varför jag ens behövt fundera, då valet är väldigt solklart.

enligt mig finns det ingen snyggare rödhårig kvinna än Karen Elson.

ni vet den grymma artisten jag skrev om här och jag visste faktiskt inte att hon även är modell.

 

 

alltså, kolla bara:

 















 

 

 

ni måste hålla med mig, eller hur?

 

 

 

 

 

I love hair dyed in red, especially on women,
and I've been thinking a bit about who wear the hair color the best.
I dont really understand why I even have to think, when the choice is very clear.
I think there is no prettier redhead than Karen Elson.
you know the awesome singer I wrote about here and I actually didn't know she is also a model.

just look at these photos..

#1 - jennifer,

hon är så nedrans vacker. fast florence welch vinner nog för min del just nu,

#2 - Candy

Gillar nyanserna på 4:e & 6:e bilden, annars tycker jag inte de var så snygga. :P Speciellt inte den näst sista, den var ju mer orange än röd (gillar inte orange).

#3 - Lisa

vackert!