the truth is in the dirt on the ground, not in your gilded cage with your rusted spoon.

min fina vän Emma har fått mig att börja lyssna på Karen Elson.
inte fel alls, känner jag.


 

 

 

 

 

jag älskar hennes texter, musikvideos, rösten, men framförallt musiken.

vemodigt mystisk men väldigt lugnande, typ.

(och så är hon sjukt vacker dessutom)

 

 

 

 

my dear friend Emma has made me start listening to Karen Elson.
not wrong at all, I think.

I love her lyrics, music videos, her voice, but especially the music.
melancholy mysterious but very calming.
(and she is also very beautiful)

#1 - Tuva Nasavi

inte fel alls kan jag tycka!

Jag är så avis på denna kvinna så grymt perfekt och så har hon världens hetaste man...

#2 - mami

Första bilden var lik dej om du hade klippt luggen så! :-) Kram mamsen