Day 10 -What I wore today.

såhär har jag alltså sett ut idag när jag mest har varit hemma och tagit det lugnt:

 

 


 

denna grymt grymt snygga tunika köpte jag från Tradera i höstas,

men jag blev ganska bitter när den råkade vara för liten då.

men häromdagen när jag städade garderoben blev jag påmind om den

och idag chansade jag och provade den. helt plötsligt passade den nu, hurra!

 

 

resten är sidenshorts från Cubus och tights från Åhléns. läppstiftet Ruby Woo från Mac.

 

 

 

 

 

this is what I wore today when I most have been at home and just taken it easy.

I bought this amazing goodlooking tunic last fall from the Swedish eBay

but it was too small then. but today it fits pretty well, hurray!

the rest is silk shorts from Cubus, tights from Åhléns and lipstick Ruby Woo from Mac.

#1 - Rebecka

Pax om du tröttnar på tunikan! Pax!

#2 - tigeryouth †

haha vi märker hur det blir, men jag föredrar lite mer rakt på sak som dom vart tidigare, inte arga elaka tjejgäng i plugget



& fyi, lovelovelove din tröja

#3 - Lisa

grymt tjusig tjej <3 finfin tunika!

#4 - karla

oj det där var snyggt minsann.