beaches, reading in the garden, summer food and sunsets;

hela onsdagsförmiddagen spenderade jag med Saltkråkan-avsnitt,

i både sängen, kökssoffan och hängmattan på uteplatsen. det är nog min bästa sommarserie.


när klockan blev runt 12-tiden bestämde jag och föräldrarna oss för att köra till någon badplats.

det var ju varmaste dagen på ett par veckor!

 















när vi kom hem fixade jag lite ett-tag-innan-middag-mat och la mig på gräsmattan.


 


jag älskar trädgården så sjukt mycket. hälften är full av grönska, hälften öppen gräsmatta.








bakpotatis med naturell soyghurt med diverse grönsaker och stekt tofu,

var bästa middagen på länge.

 

efter ett gäng Saltkråkan-avsnitt bestämde jag mig för att cykla tio minuter

ner till havet i solnedgången med mammas kärringcykel.

 



jag satt mest på berget och läste med lugn musik i öronen.

egentligen skulle jag ta ett kvällsdopp också, men jag vågade inte lämna värdesakerna

när där var en massa ungdomar.

 



men det var sjukt mysigt ändå och när solen hade gått ner och behåringen

på benen började resa sig, så cyklade jag hem igen.

 

 

 

 

fasen vad grym jag är på att ta tillvara på dagarna här nere i sydöstra Sverige,

för nu har ytterligare en underbart fin dag passerat!


nu ska jag lägga mig i sängen och titta på Bröderna Lejonhjärta och gråta en skvätt.

 

 

 

 

 

this how my Wednesday looked like!

I've spent much time by different beaches and at the lawn

i my parent's garden, read a lot, eaten awesome summer food

and watched several episodes of Swedish children's program.

 

I think I'm pretty awesome at take advantage of the days down here in southeastern Sweden,
for now another wonderful beautiful day have passed!

#1 - emma

hej hej hallå tänkte bara påpeka att hives spelar på wow. fallifall du missat det :)

#2 - Madeleine

emma:

men gud, hur har jag missat det? TACK!

#3 - beabea

åh vad mysigt det ser ut!

#4 - Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).