in the merc bag;



sånt här brukar ni ju tycka är ganska intressant.
så, de här sakerna finns alltid i min älskade partner in crime (merc-väskan):



kantstött anteckningsbok, "En ung häxas guide till ett magiskt liv" av Jennifer Hunter,
babyrosa necessär (som ni får se närmare på en annan dag) jag har köpt av en vän,
röd plånbok från Åhléns, nycklar, snusdosa, solglasögon på rea från Åhléns
och min kära iphone samt hörlurar. och systemkameran följer alltid med också, såklart.






you usually tend to think posts like this are interesting.
so, these things are always in my beloved partner in crime (merc-bag):

chipped notebook, "A Young Witch's Guide to Living the Magical Life," by Jennifer Hunter,
a small baby pink toilet bag (that you will see more of another day) I bought from a friend,
red wallet, keys, snuff box, sunglasses, and my beloved iphone and headphones.
and the system camera is always in the bag also, of course.
#1 - Amanda

jag har en likadan plånbok! fast min är sönder där man har småpengar. håller din bättre?